|
Dot.: Wątek o sklepie New Look
Winly moja tunika niestety zniknęła (poprzednia zniknęła już wcześniej) i gdyby nie wróciła http://www.newlook.co.uk/1670469/167...ctDetails.aspx (rozm8)
to poproszę
http://www.newlook.co.uk/1692573/169...ctDetails.aspx rozm 8
i
http://www.newlook.co.uk/1616139/161...ctDetails.aspx
Gdyby jednak ta tunika też zniknęła, to będę musiała zrezygnować, nic wiecej na oku nie mam, lakieru samego nie bierz. Wtedy poproszę o zwrot na moje konto nie z tego, którego pieniążki do Ciebie ida (wyśle na pw dane jak z mojego zamówienie nic nie wyjdzie)
to wszystko przez to, ze wyprzedaże wrzucili, jak u nas banki nie działają
__________________
co się dzieje z Twoim zamówieniem?- sprawdź!- KLIK
Edytowane przez niut0
Czas edycji: 2009-12-27 o 21:43
|