Wizaz.pl - Podgląd pojedynczej wiadomości - Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część IV
Podgląd pojedynczej wiadomości
Stary 2010-01-04, 21:35   #2401
aljaka
szyciowa specjalistka :)
 
Avatar aljaka
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 3 795
Dot.: Kosmetyki mineralne Everyday Minerals - część IV

oezu i wychodzi moja niepewność i wahanie ..... ale się wstydzę

dadam:
propozycja wstępna listu do EDM:


Witam
Właściwie to nie wiem jak zacząć ten list ….mam kilka pytań, ale nie wiem czy was nie urażę jak je zadam …. Może więc zrobię to w innej formie….. po prostu napisze, jak jesteście fantastyczni i na jakiej podstawie tak sądzę …a wy hmmmmm poprawcie mnie, jeżeli się mylę:
Jako wasza klientka, mam prawo zadawać pytania (wg mnie każdy ma prawo, nie tylko klient ….ale może ja się nie znam) prawda?
Jako wasza klientka, mam prawo oczekiwać odpowiedzi (co wg mnie jest oczywiste), wszak jesteśmy ludźmi kulturalnymi i cywilizowanymi i mamy zwyczaj odpowiadać na pytania, prawda?
Jako wasza klientka, jestem traktowana przez was poważnie, niezależnie, czy wydaję 1 czy 100$. wszak szacunek dla klienta to jedno, a podziękowanie mu za duże zakupy to drugie, prawda? Świat ekonomi, handlu itp. jest dla mnie niezrozumiały i czuję się w nim wyjątkowo zagubiona, ale ta zasada jest tak oczywista ….. szczególnie dla tak fantastycznej, dużej, znanej firmy jak EDM …prawda? Szacunek dla każdego … tak ?
Jako wasza klientka, mogę być spokojna, że dołożycie wszelkich starań by pomóc mi w przypadku (odpukać) jakichkolwiek problemów kosmetycznych (uczulenia itp.). Wiem, że nie muszę o to pytać, szczególnie, że będąc firmą kosmetyczną, liczycie się z takimi przypadkami…..prawda? Jak pisałam świat ekonomi, handlu itp. jest dla mnie niezrozumiały i czuję się w nim wyjątkowo zagubiona, ale ta zasada jest tak oczywista ….. szczególnie dla tak doświadczonej, miłej, odpowiedzialnej firmy jak EDM …prawda?
Jako wasza klientka, mogę liczyć na wyrozumiałość, życzliwość i cierpliwość w sytuacjach mnie niepokojących, takich jak wspomniane wcześniej. Nie podejrzewam was o takie zachowanie, wszak dziedzina usług jakie świadczycie opiera się też na uprzejmości do klienta ….. prawda?
Jako wasza klientka, czyli osoba, która, jak widać, umie liczyć i pisać, mogę zakładać, ze uważacie mnie za w miarę inteligentną ….. jak i innych swoich klientów. Nawet nie sądzę, ze moglibyście założyć, że siedzimy w domach, lub w pracy, nie dopuszczając do siebie żadnych wiadomości, złych czy dobrych …… przecież jakoś dowiedziałam się o istnieniu EDM prawda? Czy możliwe więc jest, że nie dbalibyście o swoich klientów, pozwalali im odejść niezadowolonym, wy firma oparta na Internecie …………. doceniacie jego moc ….prawda? Jak pisałam świat ekonomi, handlu itp. jest dla mnie niezrozumiały, ale świat Internetu i co ważniejsze czystej logiki już nie i ta zasada jest tak oczywista ….. no dla mnie jest, jestem pewna, że dla EDM kierowanej przez tak inteligentne, sympatyczne osoby też…czy nie?

właśnie złożyłam zamówienie i ….. wiem ze jesteście zajęci i nie macie czasu dla klientów, tym bardziej, że czytanie listów jest takie meczące, ale z drugiej strony skoro ja wydaję swoje pieniądze u was, to chyba możecie poświęcić mi troszkę czasu …….
Na koniec coś osobistego:
1.marzy mi się nigdy nie mieć mieszanych uczuć co do was
2.marzy mi się mieć swoją firmę i nigdy nie dostać takiego listu ……
3.marzy mi się, że nie pomyliłam się co do was i potraficie powiązać fakty, naprawiać błędy i słuchać ludzi
pozdrawiam
__________________
w Świecie gardzących snem
arkusz
wymiana

pialjaka to kraina taka
a tu ja, sama ja

Edytowane przez aljaka
Czas edycji: 2010-01-04 o 21:45
aljaka jest offline Zgłoś do moderatora