Hej

Po pierwsze nie chciałabym spamować - przeczytałam dokładnie wszystkie techniczne porady z początku wątku ale nie znalazłam nic na ten temat.
Kiedyś już zamawialam z truskawki i nie było problemów, płaciłam paypalem. Teraz też zapłaciłam paypalem, napisałam do tru czy wysłali już paczkę, odpisali mi coś takiego:
"We were delighted to receive your order but unfortunately the paypal details you gave us were declined.
Please advise us as to what you would like us to do;
1) Can we re-submit your details now for payment?
2) Would you like to send us details for another card by fax? Our no. is 852-2811 5138
3) Would you like to cancel this order and re-submit your order with new information?"
Kurcze dziewczyny, nie rozumiem nic z tego
A ! Zapomniałam dodać, że pobrało mi kase z konta i na paypalu w historii mam, że operacja ma status 'zakończona'. Tłumaczyłam translatorem, ale nadal nic nie wiem z tego, co robić w tej sytuacji?