Witam wszystkich serdecznie, jestem tu trochę nowa, chociaż już od długiego czasu wątki tego Forum nie są mi obce

.
Ja w takiej sprawie. Jak się przekonuję na własnej skórze, trudno jest ogarnąć cały ten przedślubny bałagan, zwłaszcza, ze oczywiście samemu chce się wszystkiego dopilnować, no bo przecież któż to najlepiej zrobi

Zastanawiam się, czy któraś z Was, drogie Forumowiczki, korzystała z, hmm, wirtualnych, jakby tu powiedzieć, usprawniaczy organizacji wesela. Trafiłam na pewną stronkę-serwis, gdzie mam możliwość prowadzenie tego rodzaju "terminarza". Ciekawi mnie czy to usprawnia robote, no i jak by zareagowali moi Goście na takie, hmmm, "nowoczesne" podejście do sprawy wesela, bo oni też mogą wtedy mieć na podglądzie, jak mi idą przygotowania, gdzie bedzie uroczystość, jaka mam liste prezentów, a po wszystkim można umieszczać zdjęcia, skladać podziekowania i takie tam.

Macie już takie doświadczenia? Poszłybyście na coś takiego? Znacie takie stronki?
Pozdrawiam wszystkich cieplutko
