2010-03-02, 15:05
|
#944
|
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Tam, gdzie rosną poziomki...
Wiadomości: 3 788
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
Cytat:
Napisane przez kashka
No właśnie kierownik... bardzo bym chciała mieć namiary na osobę przełożoną tych, które odpisują na maile i odbierają telefony na infolinii.
Oriflame permanentnie nie odpisuje mi na maile i nawet nie mam się komu "poskarżyć" 
|
Myślę, że telefoniczna infolinia może być obsługiwana przez inne osoby, niż maile. Jak dzwonisz na infolinię, to możesz od razu poprosić o rozmowę z przełożonym konsultantki, ma obowiązek Ci to umożliwić. Zazwyczaj nawet rozmowa tylko z przełożonym konsultantek w call center może więcej poskutkować, niż pisanie wielu maili Nie wiem dokładnie, jak to wygląda w Oriflame, ale pracowałam w call center i tam jest tak, jak opisałam wyżej
|
|
|