|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
Wiecie co, dolacze sie do rozmowy na temat tej torby i brakow...Zamowienie zlozylam dokladnie 6.03 w pierwszy dzien katalogu, czyli wczoraj...To bylo do przewidzenia ze takie cyrki beda z dostepnoscia tej torby...Wzielam 2 szt, dla siebie i dla jednej klientki. Ale do czego zmierzam...Uwazam, ze jest to skandal, ze w 1 dzien katalogu rano brakuje produktow, juz nie mowiac o tym, ze jest niemozliwoscia zamowic ja w 3 czy 6 czy 16 dzien trwania katalogu. Ale to ze jest to skandal, to kazda z nas wie...Nie chodzi tylko o ta nieszczesna torbe...sa produkty na ktore konsultantki czekaja po 2-3 katalogi, pamietacie ten krem do nog stymulujacy czy jakis tam?Uwazam, ze pomijajac wszystko sa to lekkie kpiny! Wiele z Was pisze, ze jak nam sie nie podoba, to mamy zrezygnowac itp. Ok, tylko dlaczego firma wielkie pieniadze inwestuje w kampanie rekrutacyjne, dlaczego kupe kasy wydaje na programy dla sponsorow, dyrektorow...a dlaczego nie wyda kasy na poprawe wlasnie kwestii brakow...moze nalezaloby jednak wydac troche wiecej na caly sektor produkcji, jezeli cos nie jest wyprodukowane na czas, albo za malo, to moze trzeba przyjac wiecej ludzi, aby wiecej mogli wyprodukowac, zainwestowac w nowe maszyny ktore produkuja z wieksza wydajnoscia...proste myslenie ale logiczne! Nie chodzi teraz o torbe, bo to produkt zewnetrzny, ale o wszystkie inne produkty kosmetyczne!
|