Wizaz.pl - Podgląd pojedynczej wiadomości - Wszystko o Oriflame część V
Podgląd pojedynczej wiadomości
Stary 2010-03-02, 22:14   #980
SdC
Zakorzenienie
 
Avatar SdC
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 5 705
Dot.: Wszystko o Oriflame część V

Cytat:
Napisane przez anntab Pokaż wiadomość
Myślę, że telefoniczna infolinia może być obsługiwana przez inne osoby, niż maile. Jak dzwonisz na infolinię, to możesz od razu poprosić o rozmowę z przełożonym konsultantki, ma obowiązek Ci to umożliwić. Zazwyczaj nawet rozmowa tylko z przełożonym konsultantek w call center może więcej poskutkować, niż pisanie wielu maili Nie wiem dokładnie, jak to wygląda w Oriflame, ale pracowałam w call center i tam jest tak, jak opisałam wyżej
Cytat:
Napisane przez kashka Pokaż wiadomość
Dzięki . Dobrze wiedzieć jak to wygląda od wewnątrz. W takim razie następnym razem jak trafię na opryskliwą osobę, poproszę do telefonu jej przełożonego.
Też pracowałam na infolinii i nie miałam obowiązku proszenia przełożonego . Więc to chyba zależy od wewnętrznych ustaleń .

Zastanawia mnie tylko fakt, że często piszecie, że nie odpisują, a zależy Wam na sprawie i nie dzwonicie. Mnie jak zależy żeby coś szybko załatwić, to od razu dzwonię .
SdC jest offline Zgłoś do moderatora