2010-03-02, 22:14
|
#980
|
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 5 705
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część V
Cytat:
Napisane przez anntab
Myślę, że telefoniczna infolinia może być obsługiwana przez inne osoby, niż maile. Jak dzwonisz na infolinię, to możesz od razu poprosić o rozmowę z przełożonym konsultantki, ma obowiązek Ci to umożliwić. Zazwyczaj nawet rozmowa tylko z przełożonym konsultantek w call center może więcej poskutkować, niż pisanie wielu maili  Nie wiem dokładnie, jak to wygląda w Oriflame, ale pracowałam w call center i tam jest tak, jak opisałam wyżej 
|
Cytat:
Napisane przez kashka
Dzięki  . Dobrze wiedzieć jak to wygląda od wewnątrz. W takim razie następnym razem jak trafię na opryskliwą osobę, poproszę do telefonu jej przełożonego.
|
Też pracowałam na infolinii i nie miałam obowiązku proszenia przełożonego . Więc to chyba zależy od wewnętrznych ustaleń .
Zastanawia mnie tylko fakt, że często piszecie, że nie odpisują, a zależy Wam na sprawie i nie dzwonicie. Mnie jak zależy żeby coś szybko załatwić, to od razu dzwonię .
|
|
|