Hej.
Mam mały problem z zamówieniem... Jestem dzień wysyłkowy A, czyli do dzisiaj mogę składać zamówienia na 2. termin. Tak się składa, że złożyłam wczoraj, bo myślałam, że dziś nie zdążę.
A tu dzisiaj jedna zaspana klientka zamówiła jeszcze na ponad 200zł, skutkiem czego wskoczyłabym na 30%, bo wczorajsze zamówienie było na ok 400zł.
Teraz zastanawiam się co mogłabym zrobić:
1) poczekać jak uruchomią stronę, anulować tamto zamówienie i złożyć jeszcze jedno już w całości
2) domówić zaraz brakujące rzeczy telefonicznie?
Nie mogę sprawdzić statusu paczki, bo stronka jest nieczynna, więc nie wiem czy moje zamówienie pobrano już do realizacji :/
A z kolei czy jak domówię kosmetyki telefonicznie to policzą mi je jako osobne zamówienie czy zusammen z poprzednim? Chciałabym mieć całość na 30%, a nie tylko tą domówioną część
Może któraś z Was miała podobną sytuację i mogłaby mi doradzić?
Będę bardzo wdzięczna za pomoc
