2010-04-26, 20:38
|
#1
|
|
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: szkocka krata
Wiadomości: 1 769
|
Błąd w danych podczas odprawy online!
Witajcie,
zrobiłam błąd w danych (Ryanair) podczas odprawy online. Spostrzegłam literówkę w numerze dowodu gdy już kliknęłam ODPRAWA. Później (mimo, że teoretycznie jest 2 okienko potwierdzające) dane zostały wysłane bez mojego ponownego potwierdzenia. Uważam, że zrobiłam błąd zamiast ARG chyba jest AGR. Pytanie co zrobić? Zakładam, że błąd zrobiłam i wolałabym się o tym nie dowiedzieć podczas odprawy.
Czy któraś z Was była w takiej sytuacji? Lecę 2 maja, na karcie pokładowej nie ma numeru mojego dowodu (ale to akurat normalne) i mam pytanie czy przez tą literówkę mogę zostać nie wpuszczona na pokład?
W takim razie jakie kroki poczynić? Aktualnie jedyne co mi przychodzi na myśl to usiąść i płakać nad swym losem
Starałam się sprawdzić dane w rezerwacji, na różne sposoby ale po prostu one się nie wyświetlają.
|
|
|