2010-05-04, 10:58
|
#2081
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 6 303
|
Dot.: Wszystko o Avonie - część 11
Cytat:
Napisane przez melisska
Dziewczyny witam Was po 3 dniach wolnego
Od razu wyznam ,że mam pewien problem. Koleżanka w grudniu kupiła u mnie perfumy In Bloom w cenie promocyjnej 99 zł do tego był gratis balsam i żel z tej samej serii. Oddała mi je teraz , ponieważ ciągle blokuje jej się pompka i nie chcą psikać. ( przykład : na 30 prób psikają 1 ) Zużyte są w stopniu niewielkim mniej niż regulaminowe 1/4 ( prawie wcale ) , bo przecież dziewczyna używa jeszcze wielu innych a nie tylko tych felernych.
Czy jest możliwość wymiany tych perfum na nowe jeśli były kupione dawniej niż 3 miesiące temu ? Koleżance bardzo na tym zależy
Jak myślicie spróbować je odsyłać z opcją wymiany ? No i jeszcze co z tymi gratisami ? Doradźcie coś 
|
zadzwoń najpierw do Avonu i zgłoś problem, zamiast ryzykować i odsyłać towar na własny koszt - jak koleżanka pisała wyżej, mieli widać jakąś wadliwą serię.
Chociaż u Ciebie jest problem jeszcze innej wagi - 3 miesiące już dawno minęło,a z tego co pamiętam wszelkie gratisy trzeba zwrócić w raz z odsyłanym produktem (formularz zwrotu w załączeniu)
|
|
|