Wizaz.pl - Podgląd pojedynczej wiadomości - Traktowanie klientek w markowych perfumeriach
Podgląd pojedynczej wiadomości
Stary 2004-04-25, 11:35   #77
lisica
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 358
GG do lisica
Re: Douglas - ale się wkurzyłam :(PODSUMOWANIE

Nie brałam udziału w tym wątku, tylko go sobie podczytywałam ale uważam, że pomysł jest b.dobry. Narzekamy a być może centrala żyje w błogiej nieświadomości ciesząc się jaki to ma świetnie przeszkolony personel. Jestem za tym aby te wszystkie skargi rozesłać do centrali większych perfumerii. Narzekanie na taką a inną panienkę nic nie da - ona ma to w nosie. Natomiast ma przełożonego i poprostu trzeba się pożalić. Ale nie w danym sklepie, u szefowej, tylko wyżej, im wyżej tym bardziej skarga działa. Mają managerów od kadr i obsługi - niech się wezmą do roboty. Niestety prawda jest taka, że każdego ( prawie ) pracownika trzeba raz na jakiś czas opier.... i postawić do pionu. Ja myślę, że te Wasze wątki POWINNI sobie poczytać naczelni w Douglasie i innych sieciach, niech wiedzą co "doły" wyrabiają. W razie czego służę swoim czasem.
lisica jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując