|
Dot.: Wszystko o Avonie - część 12 !! :)
Jakies dwa tygodnie temu dokonal zwrotu na Slowiczej. Bo trzech dniach w strefie w historii zamowien mialam informacje, ze "perelki -29.90", czyli ze zwrot uwzgledniony, Nie zdjecto mi jednak kwoty zwrotu z salda. W meidzy czasie zlozylam zamowienie. Brak inforamcji na fakturze, ze saldo mi zmniejszono o zwrot.. Pisalam do Avonu, ze widze adnotacje o zwrocie, ale nie zdjeto mi kwoty z salda. Odpisano mi jedynie, ze zwrot zostal uwzgledniony i rozliczony. Ale ja nadal nie mialam zdjetej kwoty zwrotu z salda. Zrobilam pierwsze zamowienie z 9 i na fakturze znowu brak adnotacji o korekcie salda. Odpwoeidzialam im na takego maila, w ktorym mi napisali, ze moj zwrot zostal rozliczony, ze nie mam korekty na koncie i dopiero pozniej po moim drugim mailu zrobili mi korekte na koncie. Dlatego przestrzegam, kontrolujcie dziewczyny swoje saldo w danych finansowych. Pomimo zafakturowanego zwrotu w historii zamnowien, nie rozliczono mi go w danych finansowych. Moze to jakies niedpatrzenie z ich strony, ale wniosek, ze trzeba dokladnie sprawdzac swoje saldo i zachodziace na nim zmiany.
|