2010-08-13, 08:23
|
#12
|
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 11
|
Dot.: Problem z pierścionkiem zaręczynowym u jubilera! Proszę o radę
Cytat:
Napisane przez evoonia86
witaj, reklamacja jak najbardziej uzasadniona. my kupowalismy pierścionek w salonie Apart w Warszawie i Pani nam powiedziała, że jak będzie coś z nim nie tak to mamy się zgłosić z paragonem i gwarancją( bo taką dostaliśmy, ale nie pamiętam w tej chwili ile ona trwa) i dokonają ewentualnych poprawek. klient ma prawo do reklamacji, a tym bardziej jeśli mówisz, że jest to ceniony/znany salon. pytanie ekspedienta czy przeszkadza komuś noszenie zniekształconego było wg mnie co najmniej bezczelne. jak można w ogóle zadać klientowi takie pytanie? na Twoim miejscu zapytała bym pana, czy oni sprzedają dobre i okrągłe pierścionki czy zniszczone i kwadratowe. znając mój charakter to pewnie bym poprosiła o zwrot pieniędzy i złożyła na pracowników skargę
przepraszam cię, ale ja uważam, że to jest zbyt ważny symbol, który jednak zostanie na całe życie i nie chciałabym pokazywać komuś pierścionka zaręczynowego w nieokreślonym kształcie 
|
Dziękuję za odpowiedz, dokładnie tak powinienem był się zachować, eh. Zadzwoniłem przed chwilą tam, odebrał ten sam sprzedawca, powiedział, że pierścionek znowu poszedł do naprawy i zobaczymy co zrobią. Obawiam się, że, owszem wyprostują go, ale stanie się po tym cienki jak naleśnik. Myślicie, że w takiej sytuacji mogę odstąpić od umowy kupna sprzedaży bądź żądać wymiany na nowy, wolny od ingerencji złotnika?
Myślałem, że jest to solidna firma,a tu się okazuje, że nie. Sprzedawca mi mówi, że przekazał koleżance (bo on wczoraj miał urlop), żeby do mnie zadzwoniła, ale najwyraźniej zapomniała! ręce opadają.
|
|
|