2010-09-04, 13:00
|
#54
|
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 2 812
|
Dot.: Wszystko o Oriflame część VII
Cytat:
Napisane przez Zaczarowana18
Hej  Wytłumaczcie mi proszę jak to jest z tymi zwrotami. W ten czwartek byłam w BR oddać dwa produkty. Pani powiedziała mi,że wyśle dopiero w najbliższy poniedziałek. Czy jeśli zrobię w poniedziałek zamówienie na równe 100PP i punkty z tych produktów odejmą się już po złożeniu tego zamówienia,będę musiała zrobić jeszcze jedno zamówienie w tym katalogu,aby spełnić warunek do Programu Lojalnościowego?mam nadzieję,że rozumiecie o co mi chodzi 
|
Niestety, ale tak 
Jeśli robisz zamówienie na równe 100PP i potem w tym samym OOK wystawią fakturę korygującą na np. -10PP, to w danym OOK będziesz miała tylko 90 PP osobistych. A warunkiem PL jest 100PP osobistych w danym OOK, więc żeby brać udział, to będziesz musiała coś domówić. Istnieje tez możliwość, że reklamacja się przeciągnie i fakturę korygująca wystawią dopiero w następnym OOK, a wtedy PP odejmą się również dopiero w następnym OOK.
|
|
|