Dot.: e-torebka, część XVI-sta: My nie znamy słowa "basta"!
Cytat:
Napisane przez Kica.
hmm....a ja odesłałam 2 torby wkładając kartke na co mają mi wymienic, potem napisałam jeszcze email i żadnej odpowiedzi  moze też dostanę zwrot, a zamówienie będę musiała składać raz jeszcze  nie wiem po co tak kombinują...
|
A ja ich rozumiem Co nie zmienia faktu, że to nie na rękę klientkom... chyba... bo w sumie co za problem kliknąć znowu. No jedyny minus i to spory, że rabat przepada. Powinni wtedy zwracać też rabat na konto rabatowe.
Gdybyś poszła do sklepu z torbą i chciała ją wymienić na inną to też trzeba zrobić zwrot i od nowa nabić ta drugą. Bo ta druga ma już inny index i nie można od tak sobie po prostu wymienić. Musi być potwierdzenie w systemie, że ona zeszła ze stanu. U nich jest pewnie tak samo...
Edytowane przez Marua:)
Czas edycji: 2010-10-08 o 10:42
|