Wizaz.pl - Podgląd pojedynczej wiadomości - Problem ze sprzedawcą allegro
Podgląd pojedynczej wiadomości
Stary 2010-12-02, 14:27   #1
Zeila
Raczkowanie
 
Avatar Zeila
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 441

Problem ze sprzedawcą allegro


Mam problem z pewną transakcją na allegro, może któraś z Was miała podobne doświadczenia i jest mi w stanie coś poradzić.
30 września kupiłam na aukcji prostownicę, tego samego dnia wpłaciłam pieniądze, z tym, że zrobiłam to przez aplikację Płacę z allegro. Sprzedawca twierdzi, że dostał je 8 października (ok, niech mu będzie) Na stronie aukcji podana była informacja, że paczka wysłana będzie w ciągu 10-14 dni, ale już w regulaminie sprzedającego było to 30 dni roboczych. Wczoraj, po 35 dniach roboczych (jakiś 60 normalnych) wystawiłam mu negatywny komentarz bo paczki nie dostałam. Muszę dodać, że bardzo często próbowałam się z nimi kontaktować, ale albo na maile nie odpowiadali, ale odpowiadali wymijająco. ( przy tym np. potrafili zmienić maila, a telefon nie odpowiadał) Żądałam udostępnienia mi dowodu wysyłki, ale go nie otrzymałam. Dlatego uważam, że moja cierpliwość miała prawo się sk0ńczyć.
Dzisiaj otrzymałam od nich maila, w którym poinformowali mnie, że zerwali ze mną umowę, dlatego, że ja przez wystawienie im negatywa nie dotrzymałam regulaminów allegro (nie mogę znaleźć takiej informacji w tym regulaminie) i że jeżeli w ciągu 24 h nie usunę tego komentarza sprawa zostanie skierowana do sądu, a ja zostanę obciążona kosztami procesowymi i odszkodowaniem za oczernianie ich firmy. Poza tym pieniądze rzeczywiście zostaną mi zwrócone, ale z potrąceniem kosztów wysyłki paczki i jej zwrotu przez pocztę.
Nie wiem już co mam o tym myśleć, czy jest to zwykłe zastraszanie czy rzeczywiście lepiej usunąć ten komentarz i nie narażać się na sprawy sądowe.

Dziękuje Wszystkim którym będzie chciało się to wszystko przeczytać.
Zeila jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując