Wizaz.pl - Podgląd pojedynczej wiadomości - Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Podgląd pojedynczej wiadomości
Stary 2010-12-28, 10:29   #1811
Lucy1111
Zakorzenienie
 
Avatar Lucy1111
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Bdg
Wiadomości: 6 276
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez lecho Pokaż wiadomość
Witam może ktoś pracuje, pracował w Wojasie i pomoże...

Z góry przepraszam jeśli nie w tu post gdzie trzeba...

Witam.


27 Listopada zakupiłem Buty w sklepie Wojas SCC Katowice. Po jakimś czasie zauwazyłem że nie zależnie od tego czy ide po ldzie czy po ubitym śniegu zaraz mam mokro w bucie ( obuwie zimowe ) Buty po zakupie zostały zapastowane pastą która rzekomo była tylko do tego obuwia. Również zakupiona w sklepie Wojas.

Problem na tyle uciążliwy że postanowiłem sie udać do sklepu z tym. Dziś byłem w sklepie, Pani była bardzo niemiła, bardzo opryskliwa. Powiedziała że nie mam prawa żądać zwrotu lub wymiany na inne ponieważ nie obejmuje tego polityka firmy. Więc pytam Panią jak to? Skoro jesteśmy w UE to mamy takie prawo do tego.
A ona na to że absolutnie nie i że firma zastrzegła sobie prawo do tego ( co dla mnie jest bzdurą, bo można tak w ogole? ) Co wiecej dostałem prawa konsumenta do poczytania kilkanascie stron?!

Powiedziałem że skonsultuje to sobie u rzecznika praw konsumenta.

Pani cieżko przyjeła reklamacje ale stwierdziła że mimo wszystko pewnie i tak bedzie odrzucona.

Co moge zrobić? Rzeczywiscie można tak? A co do Pani to chętnie bym jej zrobił koło dupy za tą jej "uprzejmość"


Buty wróciły z reklamacji, odebrałem. Pochodziłem i co? Problem dalej ten sam.

Wycieczka do garażu i spowrotem po ubitym śniegu, tudzież lodzie i znowu mokro w środku:/

Lipa. Jakieś pomysły poza kolejną reklamacją? Dodam jeszcze że dopiero teraz zauwazyłem że nie dostałem paragonu spowrotem:/ Uznają mi ta reklamacje? Tak czy inaczej powinna być kopia reklamacji która składałem jakiś tydzien temu wiec chyba tak ?


POMOCY!
Witaj!
Odpisuję na twoją wiadomość, bo sama walczyłam z tą firmą kilkakrotnie.

Faktem jest, że możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru bez względu na członkostwo w UE czy nie, jest tylko dobrą wolą sprzedawcy (czyt. właściciela). Nie ma żadnego przepisu prawnego, który by to regulował.

Z kolei prawo do gwarancji posiada każdy konsument, który ma dowód zakupu(paragon) i w chwili zawarcia umowy (zakupu) nie był świadomy wady, lub wada była ukryta. Najczęściej występującym okresem gwarancyjnym są 24mc (tak przynajmniej jest w wojasie).

Niestety, ku rozpaczy wielu konsumentów tzw. "przeciekanie" obuwia nie podlega gwarancji (co dla mnie jest absurdalne i niedorzeczne). Najczęściej reklamowane obuwie powraca do nas z odmowną decyzją.

Co mogę Ci poradzić? Chyba tylko uzbroić się w cierpliwość i odwoływać się od decyzji. Albo faktycznie skontaktuj się z rzecznikiem, powiedz o co chodzi i zapytaj, co może zaproponować?

Pozdrawiam, trzymam kciuki.
Lucy1111 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując