|
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 428
|
Dot.: Wszystko o Avonie - cz. 18
Cytat:
Napisane przez LadyMK
... a i podpowiedzcie mi odnośnie upustu - czy na wszystkie produkty umieszczone w katalogu jest 25%? chodzi mi o próg między 150-500zl
|
W strefie konsultantki u góry na stronie jest zakładka "O co pytacie"i tam jest podrozdział "Jak działają opusty?" i wiele innych cennych informacji:
Które produkty wliczają się do wysokości zamówienia, a które nie?
Do podstawy opustu wliczana jest wartość produktów kosmetycznych i niekosmetycznych zamówionych w danym katalogu po cenach katalogowych.
Do podstawy opustu wliczają się:
produkty kosmetyczne z katalogu zamówione i dostarczone,
produkty niekosmetyczne z katalogu zamówione i dostarczone,
materiały pomocne w sprzedaży,
artykuły z logo,
oferta netto (jeżeli produkty dostarczone),
Avonki uzyskane z doładowań myAVON wykonanych przez Konsultantki – 20%,
produkty zamówione, a nie dostarczone z powodu braku w magazynie,
produkty z Różową Wstążeczką,
produkty Stop Przemocy.
Do podstawy opustu nie wliczają się:
opłaty za szkolenia,
opłaty transportowe,
koszt realizacji małego zamówienia,
dosłane braki z poprzednich zamówień,
prezenty z programów dla Nowej Konsultantki oraz Avon Club,
wartość doładowań i startery myAVON,
Avonki uzyskane z doładowań myAVON, wykonanych przez Klienta oraz poprzez stronę internetową www.myavon.pl,
Avonki uzyskane ze sprzedaży telefonów,
produkty z komunikatem „Produkcja zakończona…”
Czy są produkty, które mają inny opust niż całe zamówienie?
Tak. Są to z reguły produkty niekosmetyczne z przypisanym stałym opustem 10% i 20% (aktualna lista tych produktów znajduje się w każdym „Hello Tomorrow” oraz na naszej stronie internetowej w „Aktualnościach”.
Czy zamówienia odbierane w Centrach Obsługi i zakupy dokonywane w sklepach Avon powiększają bazę opustu?
Wartość zakupów w Centrum Obsługi Konsultantek, podobnie jak wartość pozostałych zamówień z Katalogu, doliczana jest do sumy zamówień budujących przyszły opust. Raz dziennie (na koniec dnia) zakupy w Centrach Obsługi doliczane są do wartości ogólnej sprzedaży Konsultantów. Dlatego kolejnego dnia po zakupie w Centrum Obsługi Konsultantek, wartość tego zakupu podniesie kwotę wyliczenia opustu w danym katalogu.
Czy zwroty wpływają na opust wypracowywany w katalogu?
Zwroty będą na bieżąco odliczane od wartości sprzedaży, przez co wpłyną na pomniejszenie sumy sprzedaży, od której przyznawany jest opust.
Czy zamówienie poniżej 150 zł dolicza się do sumy sprzedaży z danego katalogu?
Tak, każde zamówienie niezależnie od jego wartości wlicza się do sumy sprzedaży.
Jak działają opusty?
Które produkty wliczają się do wysokości zamówienia, a które nie?
Do podstawy opustu wliczana jest wartość produktów kosmetycznych i niekosmetycznych zamówionych w danym katalogu po cenach katalogowych.
Do podstawy opustu wliczają się:
produkty kosmetyczne z katalogu zamówione i dostarczone,
produkty niekosmetyczne z katalogu zamówione i dostarczone,
materiały pomocne w sprzedaży,
artykuły z logo,
oferta netto (jeżeli produkty dostarczone),
Avonki uzyskane z doładowań myAVON wykonanych przez Konsultantki – 20%,
produkty zamówione, a nie dostarczone z powodu braku w magazynie,
produkty z Różową Wstążeczką,
produkty Stop Przemocy.
Do podstawy opustu nie wliczają się:
opłaty za szkolenia,
opłaty transportowe,
koszt realizacji małego zamówienia,
dosłane braki z poprzednich zamówień,
prezenty z programów dla Nowej Konsultantki oraz Avon Club,
wartość doładowań i startery myAVON,
Avonki uzyskane z doładowań myAVON, wykonanych przez Klienta oraz poprzez stronę internetową www.myavon.pl,
Avonki uzyskane ze sprzedaży telefonów,
produkty z komunikatem „Produkcja zakończona…”
Czy są produkty, które mają inny opust niż całe zamówienie?
Tak. Są to z reguły produkty niekosmetyczne z przypisanym stałym opustem 10% i 20% (aktualna lista tych produktów znajduje się w każdym „Hello Tomorrow” oraz na naszej stronie internetowej w „Aktualnościach”.
Czy zamówienia odbierane w Centrach Obsługi i zakupy dokonywane w sklepach Avon powiększają bazę opustu?
Wartość zakupów w Centrum Obsługi Konsultantek, podobnie jak wartość pozostałych zamówień z Katalogu, doliczana jest do sumy zamówień budujących przyszły opust. Raz dziennie (na koniec dnia) zakupy w Centrach Obsługi doliczane są do wartości ogólnej sprzedaży Konsultantów. Dlatego kolejnego dnia po zakupie w Centrum Obsługi Konsultantek, wartość tego zakupu podniesie kwotę wyliczenia opustu w danym katalogu.
Czy zwroty wpływają na opust wypracowywany w katalogu?
Zwroty będą na bieżąco odliczane od wartości sprzedaży, przez co wpłyną na pomniejszenie sumy sprzedaży, od której przyznawany jest opust.
Czy zamówienie poniżej 150 zł dolicza się do sumy sprzedaży z danego katalogu?
Tak, każde zamówienie niezależnie od jego wartości wlicza się do sumy sprzedaży.
„Hello Tomorrow” to obecnie MyAvonMagazine
Edytowane przez joannamm
Czas edycji: 2011-03-10 o 20:21
|