Wizaz.pl - Podgląd pojedynczej wiadomości - Wszystko o Avonie - cz. 18
Podgląd pojedynczej wiadomości
Stary 2011-03-10, 20:18   #327
joannamm
Raczkowanie
 
Avatar joannamm
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 428
Dot.: Wszystko o Avonie - cz. 18

Cytat:
Napisane przez LadyMK Pokaż wiadomość
... a i podpowiedzcie mi odnośnie upustu - czy na wszystkie produkty umieszczone w katalogu jest 25%? chodzi mi o próg między 150-500zl
W strefie konsultantki u góry na stronie jest zakładka "O co pytacie"i tam jest podrozdział "Jak działają opusty?" i wiele innych cennych informacji:

Które produkty wliczają się do wysokości zamówienia, a które nie?

Do podstawy opustu wliczana jest wartość produktów kosmetycznych i niekosmetycznych zamówionych w danym katalogu po cenach katalogowych.

Do podstawy opustu wliczają się:

produkty kosmetyczne z katalogu zamówione i dostarczone,
produkty niekosmetyczne z katalogu zamówione i dostarczone,
materiały pomocne w sprzedaży,
artykuły z logo,
oferta netto (jeżeli produkty dostarczone),
Avonki uzyskane z doładowań myAVON wykonanych przez Konsultantki – 20%,
produkty zamówione, a nie dostarczone z powodu braku w magazynie,
produkty z Różową Wstążeczką,
produkty Stop Przemocy.

Do podstawy opustu nie wliczają się:

opłaty za szkolenia,
opłaty transportowe,
koszt realizacji małego zamówienia,
dosłane braki z poprzednich zamówień,
prezenty z programów dla Nowej Konsultantki oraz Avon Club,
wartość doładowań i startery myAVON,
Avonki uzyskane z doładowań myAVON, wykonanych przez Klienta oraz poprzez stronę internetową www.myavon.pl,
Avonki uzyskane ze sprzedaży telefonów,
produkty z komunikatem „Produkcja zakończona…”

Czy są produkty, które mają inny opust niż całe zamówienie?

Tak. Są to z reguły produkty niekosmetyczne z przypisanym stałym opustem 10% i 20% (aktualna lista tych produktów znajduje się w każdym „Hello Tomorrow” oraz na naszej stronie internetowej w „Aktualnościach”.

Czy zamówienia odbierane w Centrach Obsługi i zakupy dokonywane w sklepach Avon powiększają bazę opustu?

Wartość zakupów w Centrum Obsługi Konsultantek, podobnie jak wartość pozostałych zamówień z Katalogu, doliczana jest do sumy zamówień budujących przyszły opust. Raz dziennie (na koniec dnia) zakupy w Centrach Obsługi doliczane są do wartości ogólnej sprzedaży Konsultantów. Dlatego kolejnego dnia po zakupie w Centrum Obsługi Konsultantek, wartość tego zakupu podniesie kwotę wyliczenia opustu w danym katalogu.

Czy zwroty wpływają na opust wypracowywany w katalogu?

Zwroty będą na bieżąco odliczane od wartości sprzedaży, przez co wpłyną na pomniejszenie sumy sprzedaży, od której przyznawany jest opust.

Czy zamówienie poniżej 150 zł dolicza się do sumy sprzedaży z danego katalogu?

Tak, każde zamówienie niezależnie od jego wartości wlicza się do sumy sprzedaży.
Jak działają opusty?
Które produkty wliczają się do wysokości zamówienia, a które nie?

Do podstawy opustu wliczana jest wartość produktów kosmetycznych i niekosmetycznych zamówionych w danym katalogu po cenach katalogowych.

Do podstawy opustu wliczają się:

produkty kosmetyczne z katalogu zamówione i dostarczone,
produkty niekosmetyczne z katalogu zamówione i dostarczone,
materiały pomocne w sprzedaży,
artykuły z logo,
oferta netto (jeżeli produkty dostarczone),
Avonki uzyskane z doładowań myAVON wykonanych przez Konsultantki – 20%,
produkty zamówione, a nie dostarczone z powodu braku w magazynie,
produkty z Różową Wstążeczką,
produkty Stop Przemocy.

Do podstawy opustu nie wliczają się:

opłaty za szkolenia,
opłaty transportowe,
koszt realizacji małego zamówienia,
dosłane braki z poprzednich zamówień,
prezenty z programów dla Nowej Konsultantki oraz Avon Club,
wartość doładowań i startery myAVON,
Avonki uzyskane z doładowań myAVON, wykonanych przez Klienta oraz poprzez stronę internetową www.myavon.pl,
Avonki uzyskane ze sprzedaży telefonów,
produkty z komunikatem „Produkcja zakończona…”

Czy są produkty, które mają inny opust niż całe zamówienie?

Tak. Są to z reguły produkty niekosmetyczne z przypisanym stałym opustem 10% i 20% (aktualna lista tych produktów znajduje się w każdym „Hello Tomorrow” oraz na naszej stronie internetowej w „Aktualnościach”.

Czy zamówienia odbierane w Centrach Obsługi i zakupy dokonywane w sklepach Avon powiększają bazę opustu?

Wartość zakupów w Centrum Obsługi Konsultantek, podobnie jak wartość pozostałych zamówień z Katalogu, doliczana jest do sumy zamówień budujących przyszły opust. Raz dziennie (na koniec dnia) zakupy w Centrach Obsługi doliczane są do wartości ogólnej sprzedaży Konsultantów. Dlatego kolejnego dnia po zakupie w Centrum Obsługi Konsultantek, wartość tego zakupu podniesie kwotę wyliczenia opustu w danym katalogu.

Czy zwroty wpływają na opust wypracowywany w katalogu?

Zwroty będą na bieżąco odliczane od wartości sprzedaży, przez co wpłyną na pomniejszenie sumy sprzedaży, od której przyznawany jest opust.

Czy zamówienie poniżej 150 zł dolicza się do sumy sprzedaży z danego katalogu?

Tak, każde zamówienie niezależnie od jego wartości wlicza się do sumy sprzedaży.

„Hello Tomorrow” to obecnie MyAvonMagazine

Edytowane przez joannamm
Czas edycji: 2011-03-10 o 20:21
joannamm jest offline Zgłoś do moderatora