Wizaz.pl - Podgląd pojedynczej wiadomości - answear.com - noc zakupów
Podgląd pojedynczej wiadomości
Stary 2011-03-25, 09:39   #5
AgaZ
Przyjaciółka Wizaz.pl
 
Avatar AgaZ
 
Zarejestrowany: 2001-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 818
Dot.: answear.com - noc zakupów

Cytat:
Napisane przez Misia9529 Pokaż wiadomość
Z góry przepraszam, że zakładam nowy wątek, ale chciałam, by ten post dotarł do większej liczy forumowiczek. A więc:
Od jakiegoś czasu zaglądałam na stronę reklamowaną na wizażu answear.com. Pewnie wiecie, że niedługo miała być "noc zakupów", a żeby się o niej dowiedzieć, trzeba było wysłać zaproszenie i się zarejestrować. i ja tak zrobiłam.
Jakiś tydzień temu przeglądałam ubrania i 4 rzeczy dodałam do schowka. Zapisałam się na noc zakupów z nadzieją, że uda mi się kupić niektóre z nich po niższej cenie. Szczególnie zależało mi na sweterku za 69.90. A dzisiaj patrzę, a ten sam sweterek kosztuje już 99.90 zł! Nawet po rabacie 25% będzie drożej niż tydzień temu. Bardzo mnie zniesmaczył taki "sprytny chwyt" i postanowiłam, że nic tam nie zamówię.
Wiem, że jest powszechnie znany sposób takiej "promocji", bo często się ją wykorzystuje, ale zbulwersowało mnie to, że strona chciała zrobić z klientów kretynów.

możliwe, że jest to antyreklama i strona wizaż mnie zbanuję, ale trudno.
Misiu po pierwsze odkąd wizaż banuje za antyreklamę??? banujemy za spam, to fakt.

Natomiast przechodząc do meritum. Otrzymałam prośbę, ale w imieniu Answercom. przeprosić Cię i wyjaśnić zaistniałą sytuację.

Cytuję:
"Cześć,

Sytuacja rzeczywiście trochę niefortunna, ale zarazem wyjątkowa. Niecałą godzinę temu odpisaliśmy już na blogu, pod Twoim komentarzem - http://answear.com/blog/noc-zakupow-...537#comment-26 - ale dla ułatwienia, przekleję odp. również tutaj

Chyba wiem, o który produkt chodzi – tylko jeden sweterek z tego modelu miał skorygowaną cenę; http://answear.com/miss-poem-125,swe...01-9392-p.html + http://answear.com/miss-poem-125,swe...69-9184-p.html. Jeśli pamiętasz ten sam model w innych kolorach kosztował 99,90. Pomyłka w kodzie przypisała do wybranego przez Ciebie modelu inną cenę. Sytuacja nie powinna mieć miejsca, dlatego jeśli nadal jesteś zainteresowana zakupem – napisz proszę na sklep@answear.com – mamy specjalną propozycję!

Podsumowując - przepraszamy, bo ujednolicone ceny dla modelu powinny od razu trafić na sklep, żeby nie powodować później takich sytuacji
I zapraszamy do kontaktu, propozycja wciąż aktualna!
Justyna (answear.com) "

Rozumiem, że czujesz się oszukana, ale sądząc po szybkiej reakcji sklepu, myślę, że to po prostu mała, jadnorazowa pomyłka
__________________
Kochane Wizażanki,
bardzo Was proszę piszcie w sprawie wszystkich zgłoszeń i problemów do Aniołka Tasmańskiego. Aniołek jest THE BEST. Ja już nie pracuję w wizażu od czerwca 2014. Bardzo mi przykro, ale już nie mogę odpowiadać na Wasze prośby

Edytowane przez AgaZ
Czas edycji: 2013-07-22 o 13:27
AgaZ jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując