2011-04-07, 19:33
|
#1853
|
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: :)
Wiadomości: 621
|
Dot.: Wszystko o Avonie cz. 19
Cytat:
Napisane przez ankoro
Oj, dziewczynki nie czytacie co piszę. Już kilka razy pisałam,że Avon nie rozlicza zwrotów w 3 terminie katalogu. Więc prawdopodobnie zwrot jest u nich i jest rozliczony tylko nie ma go w strefie. Pojawi się w strefie jak rozpocznie się nowy katalog.
Nawiasem mówiąc, ja zawsze wysyłam zwykłym priorytetem i zawsze dochodzi, więc info,że nie przyjmują zwykłych paczek jest nieprawdziwe. Oni specjalnie piszą ,że musi to być zwrot poleconym, aby podnieść koszty wysyłki i aby nie opłacało się konsultantkom tyle płacić.
|
To nie o to chodzi. Chodzi im o to, żeby to była przesyłka rejestrowana ( list polecony, paczka,paczka z zdekalorwana wartością, list z zdeklarowaną wartością ) do której potrzebny jest podpis przy odbiorze i nie chodzi o potwierdzenie odbioru ( dodatkowa opcja) - to jest tylko dla nas informacja,że odebrali.
A więc chodzi im o to, żeby wysyłać takimi opcjami dlatego, że w razie zgubienia możecie reklamować przesyłkę. Bo znając życie byłoby oskarżanie Avonu o to że odebrali ale nie rozliczyli - czyt. okradli. '
A tak w rejesrtrowanych macie wszystko czarno na białym - jak zgubili to dostaniecie odszkodowanie chociaż
|
|
|