2011-04-14, 17:17
|
#1036
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 6 831
|
Dot.: Sprzęty AGD (lodówka, kuchenka, pralka, zmywarka,okap) - porady, opinie
Podczytuję Wasz wątek bo jesteśmy na kupnie pralki dla dużej 6 osobowej rodzinki, w której pierze się codziennie, a czasem nawet 2 razy dziennie. Zależy nam na czymś coby było "niezniszczalne" tzn posłużyło nam wiele lat. Pralka która nam się właśnie zepsuła była starsza ode mnie, a mam 25 lat 
Cytat:
Napisane przez sunshain
ja mam pralkę i lodówkę ponad 4 lata (mamy też ale inne modele ponad 5 lat) i chodzą jak nówki
|
Możesz podać model pralek?
Cytat:
Napisane przez Aranka
Calgonit albo stosować od samego początku...albo wcale! To rada znajomego, który pracuje w serwisie.
Osobiście mam już kopę lat pralkę Beko i złego słowa na nią nie powiem - serwis wzywałam raz bo nagle zaczęła dziwnie chrupać i stukać- okazało się, że to moja wina bo drut z fiszbiny stanika utknął miedzy bębnem a obudową - przy okazji znalazły się klucze TZta na łańcuszku (między bębnem a gumą izolującą).
|
Mogę prosić o model, bo Beko widzę ma teraz promocję - 5 lat gwarancji na pralki do końca czerwca!
Cytat:
Napisane przez oliwka__
Chodzi o to że jak kupowałam pralkę nie było w niej karty gwarancyjnej bo sklep w ktorym kupowałam twierdzi że producent do tego typu produktu nie daje kart gwarancyjnych trzeba później zamawiać samemu przez sklep albo przez producenta.
Pralkę kupilam niespełna miesiąc temu a używam od 2 tygodni czyli może max 6 prań i na tym koniec bo poniszczyła mi rzeczy. Ja zamówiłam serwis i dzownili że przyjadą w środę tyle że kazali uszykować kartę gwarancyjną bo jeśli jej nie posiadasz za serwis musisz sama zapłacić no to ja na telefon mało dzisiaj nie wydałam jak dzwoniłam od infolinii do sklepu i wyszło że muszę zamówić duplikat karty gwarancyjnej wówczas jak będę posiadać ten papierek wszystkie naprawy będą mi robić za darmo w ciągu 2 lat tak jak jest gwarancja brak karty gwarancyjnej jest równoznaczny z brakiem gwarancji na sprzęt to sobie wyobraź jak się wkurzyłam;/
No ale na szczęście dowiedziałam się że bezpośrednio od przedstawiciela LG dostanę prędzej aniżeli bym składała reklamację przez sklep. Z resztą wiedziałam o tym dlatego odrazu dzowniłam do Lg a później tylko z pretensjami do sklepu dlaczego do produktu nie dołączyli karty gwarancyjnej ostatnio kupiłam wszystkie sprzęty do domu pralkę, lodówkę, piekarnik, mikrofalę itp. itd. i do wszystkich mam karty gwarancyjne nawet do drzwi! A do pralki brak no to jest już szczy szczytów i jeszcze popsuta tz. z wadą fabryczną jak to się ładnie teraz nazywa;/
A poza tym niech naprawiają pewnie i tak nie naprawią i chcę nową pralkę albo kasę bo to szczyt szczytów żeby pralka brudziła i niszczyła ubrania! Nad moimi ciuchami to już mi się płakać chce bo to co białe do wyrzucenia 
|
Cytat:
Napisane przez oliwka__
Ja też lubię aristona jakoś przyjemna jest dla mnie ta firma moja mama już parę lat ma pralkę i nie może narzekać tym bardziej iż pralka prawie cały czas na okrągło chodzi, ja mam suszarkę niespełna rok ale żadko z niej korzystam bo mam w łazience tak ciepło że wystarczy pół dnia i pranie suche do szuarki wrzucam pościel koce i ręczniki fajna rzecz a ile pożytku przy okazji podczas suszania wszystką śćierść psa zbierze. Więc koce i pościel są naprawdę czyste 
|
Wiesz co, czytając Twoje wypowiedzi dochodzę do wniosku że jesteś w gorącej wodzie kąpana. Najpierw polecasz pralkę lg której jeszcze nie zaczęłaś używać, potem polecasz Samsunga Diamond z którym nie miałaś do czynienia...
Nie wiem czy mogę Ci ufać co do tego Aristona, ale podaj proszę model, poczytam chętnie sobie o nim w necie.
|
|
|