2011-04-18, 22:51
|
#1925
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Bdg
Wiadomości: 6 276
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
Napisane przez skarabeusz
Potrzbuje Waszej pomocy! W sobote kupiłam elegancka bluzke w zarze, za 129 zł, czyli wcale nie tanio. Dziś jeszcze raz przeglądam ubrania i co widze? Dziure z boku na wyskości biodra. Odrazu zorientowałam sie że to sprawka ekspedientki która odczepiając klips zabezpieczający przed kradzieżą, po prostu przerwałą materiał. Metki są na swoim miejscu, paragon również posiadam. Myslicie, żę wymienią mi tę bluzkę ??? Jestem taka zła!
|
jeśli to dziura po klipsie, to powinni. I to nie wina ekspedientki, która rozklipsowywała Tobie bluzkę, tylko osoby, która ją klipsowała
|
|
|