2011-06-02, 11:11
|
#3147
|
|
.
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: koniec świata
Wiadomości: 28 052
|
Dot.: Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale wstydzicie się/nie macie kogo zapytać c
Cytat:
Napisane przez Dotka90
Dziewczyny, mam problem. Czy któraś tu się orientuje w prawach konsumenta?
Kupiłam TŻtowi koszulę w Carry w sklepie A. Okazało się, że koszula jest za duża. Chcielismy ją wymienić w Carry, w sklepie B, ale okazało się, że trzeba wymienić w tym sklepie, w którym się ją kupiło (sklep A). TŻ pojechał do sklepu A, gdzie się okazało, że nie ma mniejszego rozmiaru tej koszuli.
Carry nie przewiduje zwrotów.
Mogę jedynie wymienić koszulę na coś w takiej samej cenie lub droższe i dopłacić, ale problem w tym, że nie ma nic, na co chcielibyśmy ją wymienić.
I teraz - czy da się coś zrobić z tą sytuacją? Mniejsza koszula JEST w sklepie B, dlaczego nie mogą jej sprowadzić do sklepu A?
Czy ktoś zna jakiś zapis dotyczący zwrotu i wymiany? Wiem, że sklep nie może NIE MIEĆ zwrotów, bo to gwarantuje nam prawo, ale gdzie jest konkretnie taki zapis?
|
tam pod spodem widzialam, ze ktos Ci dobrze odpisal. a nie mozecie ladnie porozmawiac/poprosic, zeby sprowadzili te koszule z drugiego sklepu? pytaliscie czemu sie nie da?
|
|
|