2011-08-13, 09:22
|
#6
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 32 059
|
Dot.: problem z TPSA, nie chcą mi podłączyć mediów
znalzlam cos, co moze Ci pomoc w pewnym sensie:
Cytat:
TPSA jako operator świadczący usługę powszechną nie może odmówić przyjęcia zamówienia na telefon. Jeśli nie jest w stanie zainstalować Ci telefonu od razu, masz możliwość podpisania umowy z odroczonym terminem realizacji, nie dłuższym niż 10 miesięcy. W przypadku, gdy TP nie zainstaluje Ci telefonu w tym terminie przysługuje Ci odszkodowanie, które wynosi równowartość opłaty abonamentowej za każdy miesiąc przekroczenia terminu realizacji umowy. Dopóki więc TP nie zainstaluje Ci telefonu co miesiąc to ona płaci Ci abonament Na chwilę obecną pod pojęciem usługi powszechnej mieści praktycznie tylko telefon analogowy, ale po nadchodzącej nowelizacji prawa być może zostanie ono rozszerzone m.in. na usługę internetową. Otrzymanie odszkodowania może wymagać złożenia reklamacji.
|
|
|
|