Dot.: Sygma Bank - problem
Co do Sygmy też szczerze odradzam współpracę z tym bankiem.
Mama moja kupiła sprzęt rtv. Spłacała dwie raty miesięcznie. Jednej z nich, jak się później okazało, bank nie zaksięgował. I się zaczęło. Kilka telefonów dziennie z prośbą o podanie danych osobowych w celu weryfikacji. Jako, że mama nigdy nie podaje swoich danych przez telefon, zaczęły przychodzić bardzo nieprzyjemne listy, że oddają sprawę do działu windykacji... A raty opłacane z wyprzedzeniem. Listy ustały, po piśmie wysłanym do centrali wraz z dowodami wpłat. Żadnego przepraszam. Teraz raty spłacone, a oni nadal dzwonią (nie wiadomo w jakiej sprawie, bo mama oczywiście nie chce podać swoich danych osobowych).
Sprzedawca w sklepie nam opowiadał jak kiedyś spóźnił się z ratą jeden-dwa dni i miał podobne przeżycia.
Zresztą, w internecie pełno takich historii.
__________________
Nie ma złych roślin, są tylko źli ludzie.
|