2011-10-16, 20:19
|
#918
|
|
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 1 029
|
Dot.: Groupon.pl korzystacie?
Cytat:
Napisane przez gasolina84
W kwietniu zakupiłam roczny kurs angielskiego na eTutorze, naukę należało rozpocząć w przeciągu 3 miesięcy, co oczywiście zrobiłam. Potem miałam przerwę w korzystaniu z tego serwisu, na jakieś 3 miesiące; loguję się a tutaj komunikat: " nie masz opłaconego abonamentu" itp.
Potem napisałam emaila do eTutora, gdzie poprosili mnie o podanie swojego adresu email, z którego aktywowałam konto i kod groupona, odpisałam, a potem dostałam odpowiedź:
Witam, po sprawdzeniu okazało się, że podany przez Panią kod został już aktywowany, ale na koncie zupełnie innej użytkowniczki o imieniu Ewa. Nie bardzo wiem, co mogło się w takiej sytuacji wydarzyć.
Gdzie powinnam zgłaszać reklamację do eTutora czy groupona, już nie wiem co mam robić w tej sytuacji  __________________
|
wydaje mi się, że do groupona, bo możliwe, że ten sam kod dostały 2 osoby. Albo ktoś miał 1 kod i na jego podstawie odgadł inny i akurat padło na Twój. Ale to bardzo dziwne, że skoro wykorzystałaś swój kod, bo zaczęłaś naukę to czemu serwis tutora pozwolił komuś innemu użyć ponownie ten sam kod, ale w takim razie czas się nie zgadza, bo skoro konto wygasło, to ta "Ewa" musiała go aktywować przed Tobą.
Hmm a może eTutor miał taką samą ofertę na grouponie 3 miesiace wcześniej, jakieś kody się powtórzyły a eTutor tego nie uwzględnił? Wg mnie eTutor powinien sprawdzić datę rejestracji Ewy.
__________________
Come to the Dark Side - we have cookies
<3 Oriflame
|
|
|