|
Naciągnięta przez Cyfrę+
Sprawa wygląda następująco:
mam abonament w Cyfrze+. W połowie września zadzwoniono do mnie [odebrał tata] w sprawie darmowego pakietu HBO. Na próbę miał być podłączony do końca miesiąca, a jeśliby mi się nie spodobał - miałam zadzwonić w październiku z prośbą o wyłączenie. Zadzwoniłam, chciałam wyłączyć, a tu mi pani oświadcza, że ktoś przez telefon musiał nas okłamać, gdyż raz podłączonego promocyjnego pakietu odłączyć się nie da i przez 9 miesięcy muszę płacić 19zł. za kanały, z których i tak nie korzystam.
Zgłosiłam reklamację. Bo nie dość, że nikt ze mną na ten temat nie rozmawiał [a gdyby telefon odebrało dziecko albo niepoczytalna babcia?], to jeszcze okazuje się, że pracownik może mi powiększyć abonament bez żadnych konsekwencji. Reklamacja miała być rozpatrzona w ciągu dwóch tygodni, minęły prawie trzy i zero reakcji. Przyszedł czas na zapłacenie rachunku, czego robić nie chcę, bo z jakiej racji mam przepłacać?
Co można w takiej sytuacji zrobić?
Ktoś z Was miał podobny problem?
|