Dot.: Bransoletki, które mówią o Tobie (charms, Pandora, Trollbeads, Lilou) cz. 10
A propos prującej się bransoletki to menadżerka nie jest Bogiem. Wróć jutro do tego sklepu i zażądaj spisania dokumentu reklamacyjnego - tj. powiedz że przyszłaś złożyć reklamację i nie interesuje Cię ich zdanie na temat zużycia bransoletki.
Jeżeli powiedzą, że nie spiszą, to powiedz że następnym razem będziesz się z nimi kontaktować przez kancelarię prawną (prawnika) jak wolisz, bo Twoim prawem jest złożenie reklamacji na towar konsumpcyjny niezgodny z umową. Ponadto zawiadomisz urząd ochrony konsumentów i konkurencji o naruszeniu Twoich konsumenckich praw.
W przypadku gdy przyjmą reklamację do rozpatrzenia żądaj naprawienia rzeczy lub wymiany na towaru na wolny od wad tj. zgodny z umową w przypadku gdyby naprawa była niemożliwa.
Zaznacz, że odpowiedź na reklamację chcesz otrzymać pisemną.
Jeżeli to nie pomoże pisz na priv. do mnie. ;-)
|