Wizaz.pl - Podgląd pojedynczej wiadomości - Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Podgląd pojedynczej wiadomości
Stary 2011-11-29, 17:54   #2113
nadia07
Zakorzenienie
 
Avatar nadia07
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 561
GG do nadia07
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez dziolcha86 Pokaż wiadomość
Oddałam towar w Reserved, robiłam zakupy płacąc kartą, poproszono mnie o kartę - może być ta, którą nie płaciłam, więc podałam drugą. Tranzakcja zwrotu (uznania) została zlecona w sobotę 26.11. Powiedziano mi, że w ciągu 3 dni roboczych pieniądze będą na moim koncie, dziś jest drugi dzień i nic... Czy ktoś miał sytuację, że pieniądze nie dotarły? Albo z większym opóźnieniem powyżej 3 dni?
A nie chodziło przypadkiem o 3 dni robocze? W większości banków przelewy nie są realizowane w weekendy, chyba że za dodatkową opłatą. Zwykłe sklepy na pewno nie dokładają do interesu

Edit: Doczytałam, że napisałaś, że robocze . No to spokojna głowa Dni robocze liczone są od pon do pt, bez weekendów Czas oczekiwania oczywiście może się przedłużyć, choć zdarza się to nieczęsto.
__________________

Edytowane przez nadia07
Czas edycji: 2011-11-29 o 17:57
nadia07 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując