2011-11-29, 17:54
|
#2113
|
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 561
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
Napisane przez dziolcha86
Oddałam towar w Reserved, robiłam zakupy płacąc kartą, poproszono mnie o kartę - może być ta, którą nie płaciłam, więc podałam drugą. Tranzakcja zwrotu (uznania) została zlecona w sobotę 26.11. Powiedziano mi, że w ciągu 3 dni roboczych pieniądze będą na moim koncie, dziś jest drugi dzień i nic... Czy ktoś miał sytuację, że pieniądze nie dotarły? Albo z większym opóźnieniem powyżej 3 dni?
|
A nie chodziło przypadkiem o 3 dni robocze? W większości banków przelewy nie są realizowane w weekendy, chyba że za dodatkową opłatą. Zwykłe sklepy na pewno nie dokładają do interesu 
Edit: Doczytałam, że napisałaś, że robocze . No to spokojna głowa Dni robocze liczone są od pon do pt, bez weekendów Czas oczekiwania oczywiście może się przedłużyć, choć zdarza się to nieczęsto.
Edytowane przez nadia07
Czas edycji: 2011-11-29 o 17:57
|
|
|