2011-12-22, 14:50
|
#11
|
|
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z domku
Wiadomości: 1 871
|
Dot.: rozwiazanie umowy z firma telekomunikacyjna przed jej rozpoczeciem
Cytat:
Napisane przez raz2trzy
dziekuje, wlasnie cos mi switalo o tych 10 dniach ale myslalam ze tak jest jedynie w przypadku gdy to sie odbywa korespondencyjnie, ale widac na szczescie nie tylko - Dziekuje. Zglosilabym i pewnie tak zrobie ale musze sie dokladnie dowiedziec jak to wygladalo, bo jak wiadomo, wiekszosc chyba starszych osob mysli ze jak telekomunikacja to juz ze ok, ze pewna i znana firma i moze jakos tak sie przedstawiaja zeby wzbudzic poczatkowo zaufanie, ale nie wiem dokladnie jak sie przedstawili itp, bede miala ta umowe to przeczytam zobacze co i jak. dzieki raz jeszcze za ustawe 
|
Nie ma problemu 
Ja miałam taki przypadek, szkoda tylko, że jak poszłam do biura rzecznika konsumentów w moim mieście to pani tylko spojrzała na mnie i powiedziała że umowy trzeba czytać OK, ja to wiem, ona to wie, ale starsze osoby nie czytają a co gorsza nie rozumieją wszystkiego i trzeba je jakoś chronić!
ochrona konsumenta w Polsce jest słaba... już silniej chroni się wierzycieli (odsetki itp.)
Wiem coś o tym bo pisałam pracę m.in. o ochronie konsumenta. 
A co do tp sa to dałyście mi do myślenia - wydaje mi się że parę razy odebrałam tel od kogoś kto powiedział "dzwonię z telekomunikacji".
Następnym razem zapytam "której"
|
|
|