Dot.: Nieuczciwi sprzedawcy w sieci - rady i porady
Przygody ciąg dalszy. Postanowiłam się dowiedzieć, dlaczego mój zwrot został awizowany, skoro był wysłany na adres sklepu, który jest w tygodniu otwarty. Po kilku telefonach okazało się, że do przesyłki został sporządzony protokół - "przesyłka źle zabezpieczona" - w związku z tym odbiorca musi się po nią zgłosić osobiście. Miła pani z poczty, z którą rozmawiałam, powiedziała, że widziała przesyłkę i nie widziała powodu do sporządzenia protokołu - nie wiadomo więc, co tak naprawdę paczce dolega. Dodam, że zapakowałam perfumy w kartonowe pudełko, zabezpieczyłam na maxa folią bąbelkową i chrupkami, a samo pudełko obficie okleiłam na rogach taśmą do pakowania. Nie mam pojęcia, jak mogłabym je lepiej zabezpieczyć...Jedyne co mi przychodzi do głowy, to celowe działanie, bo listonoszowi nie chciało się nieść sporego pudełka - które powinien dostarczyć jako list polecony.
|