2012-02-27, 10:47
|
#855
|
Żona Idealna :)
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: PoZ :)
Wiadomości: 31 706
|
Dot.: Niech czas do ślubów szybko leci nam, by móc powiedzieć "męża mam" PM2013. Cz.
Cytat:
Napisane przez wiecznie_pod_wiatr
to nie wina kobiety kochana. To niestety wina terminala. Czasem się tak dzieje, że mimo błędu transakcji transakcja przejdzie (dzieje się w sumie tak bardzo rzadko ale dzieje). Idź do banku i zgłoś to. Bank ma na tą czynność (mimo braku zgłoszenia chyba miesiąc), ale warto ich o tym poinformować
---------- Dopisano o 11:34 ---------- Poprzedni post napisano o 11:32 ----------
sklep nie ma nic do tego. Bo to nie w sklepie kasa została. Takie sprawy załatwia bank z firmą od terminali bodajże.
|
Cytat:
Napisane przez wiecznie_pod_wiatr
nie zwrócą w sklepie 
---------- Dopisano o 11:40 ---------- Poprzedni post napisano o 11:38 ----------
my z TŻ-tem mieliśmy 2 razy taką sytuację. Raz ja jak kupiłam koszulę w sklepie, ale po tygodniu kasa sama mi została zwrócona na konto  . TŻ z kolei musiał powędrować do banku i zgłosić 
|
u nas zawsze klienci do nas przychodzą i to mu kontaktujemy się z bankiem ale i tak najczęściej jest tak, że zwracamy gotówkę a nie przelewamy z powrotem na konto klienta
|
|
|