2012-02-27, 17:59
|
#550
|
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: Irlandia
Wiadomości: 93
|
Dot.: Kosmetyki Essence - część XIII
Cytat:
Napisane przez cudawianki
Poza tym uświadomiłam dziś moje koleżanki, które może nie zdawały sobie sprawy, że kosmetyków się nie otwiera, ponieważ leci data ważności. Trzy osoby mniej testujące kosmetyki.
|

Cytat:
Napisane przez pannanika
Szybki raport z WuWuA
W Jasmin pustki, pani zapytana o to, kiedy będzie nowa limitka powiedziała, że najpierw muszą wyprzedać wszystko co do sztuki, potem przyjedzie przedstawiciel i zmieni szafę. Ja się tylko boję, że niektóre buble to oni będą rok wyprzedawać. Walają się resztki CC i kremy do rąk (owocowe)
W Złotych promocji ani śladu, stoi CC
W Hebe w promocji jakiejkolwiek są podkłady  Stoi CC i SĄ PERFUMY! Dzisiaj były co najmniej 2 flakoniki.
|
Dzięki za info, już wiem, że jutro pora na wycieczkę 
Cytat:
Napisane przez Inkarnatka
Ciekawe, jakie treści przekazują na szkoleniach dotyczących kosmetyków kolorowych? Skoro przeszkolone pracownice wraz z kierowniczkami na czele nie wiedzą, ze kosmetyków pełnowartościowych się NIE OTWIERA (o ile się ich potem nie kupi), bo mają określony termin ważności OD MOMENTU OTWARCIA? Nikt tam nie tłumaczy, co oznaczają tam te obrazki i inne "hieroglify" na opakowaniach? Że nie są po to by ładnie wyglądało?
I podstawowej zasady, ze szacunek o klienta objawia się m.in. w tym, ze gdy kupuje jakiś produkt za jego pełną cenę, to POWINIEN kupić produkt PEŁNOWARTOŚCIOWY, a nie używany...  Jak jest używany, to nie jest pełnowartościowy i nie powinien kosztować tyle, co pełnowartościowy.
|
Zgadzam się na 100% Płacę, więc wymagam pełnowartościowego, nowego, niezakażonego produktu.
Cytat:
Napisane przez jofka
Wiecie, ja to myślałam, że kierownikami naprawdę są odpowiedzialne osoby.

Tak trudno znaleźć pracę po studiach, a tu o!
|
Prawda? Czuję się osobiście urażona, że ja uczciwie pracuję za g*wniane pieniądze, a taka dostaje dużo więcej i jeszcze tak ma klientów gdzieś. Pod względem etyki zawodowej i traktowania klienta większość z nas byłaby lepszymi kierownikami!
|
|
|