Wizaz.pl - Podgląd pojedynczej wiadomości - Wszystko o Avonie - Część II
Podgląd pojedynczej wiadomości
Stary 2007-01-15, 14:50   #2010
Hosenka*
Zakorzenienie
 
Avatar Hosenka*
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 50 457
Dot.: Wszystko o Avonie - Część II

Cytat:
Napisane przez Ulaczek Pokaż wiadomość
ale mi głupoty odpisali Zapytałam się o lusterko (w piątek) i napisałam co o tym sądze (niezbyt miłe rzeczy), a oni:


oni chyba nie czytaja co ludzie piszą, ja napisałam meila z zapytaniem w jakim sposób można zwrócić produkty na Słowiczej - i tylko na słowiczej nie wysyłkowo a oni


Szanowna Konsultantko,

Gwarancja Avonu dotyczy wszystkich produktów Avonu i jest ważna w przeciągu 3 miesięcy od daty zakupu. Konsultantka jest zobowiązana do poinformowania Klienta o zasadach gwarancji Avon.
Do zwrotu reklamowanych towarów powinna być dołączona odpowiednia dokumentacja, tj. Formularz Przesyłki Zwrotnej. Druk ten jest dostępny w Strefie Konsultantki w zakładce Pliki do pobrania. Należność nie zostanie przesłana do Konsultantki tylko saldo zostanie pomniejszone, a najbliższa faktura będzie skorygowana o wartość uznanego zwrotu.

Wymiana produktu to zwrot produktu wadliwego z jednoczesnym zaznaczeniem na formularzu przesyłki zwrotnej- wymiany. Wymieniony produkt zostanie automatycznie dołączony do zamówienia w następnym aktywnym katalogu. Konsulatantka zostanie obciążona jego wartością, a jednocześnie firma dokona korekty salda o wartość zwracanego produktu. WYMIANA NIE jest transakcją BEZGOTÓWKOWĄ. Wymiana obejmuje wyłącznie produkty z tej samej kategorii, po cenie obowiązującej w danym katalogu, z którego pochodził pierwszy zamówiony, a zwrócony produkt. W przypadkach, w których produkty nie mogą być dosłane w ramach wymiany, dokonujemy korekty salda o wartość zwracanego produktu. Przypominamy, że ze względów operacyjnych w ramach wymiany nie możemy dosyłać produktów starszych niż 3 katalogi ( 3 miesiące). Zużycie zwracanego produktu nie może przekraczać 25%.
Na wypadek nieuwzględnienia zwrotu koszty zwrotu produktu oraz ewentualne koszty rozliczenia z Klientem ponosi Konsultantka.
Zwrot powinien być przesłany przez Konsultantkę pocztą (jako przesyłka polecona, wartościowa) na adres:

Avon Cosmetics Polska
Dział Zwrotów
ul. Stacyjna 77
08- 400 Garwolin

lub dostarczony do Centrum Obsługi Konsultantek na ul. Słowiczej.



jejku wyraźnie napisałam, że chcę na Słowiczej zwrócić....
no to przeciez Ci napisali :p
musisz dołączyć ten formularz zwrotów i zanieść na słowiczą
__________________

Instagram

W zapisanych relacjach - wyprzedaż kosmetyków pielęgnacyjnych i do makijażu
Hosenka* jest offline Zgłoś do moderatora