2012-06-11, 13:34
|
#80
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 8 190
|
Dot.: Patologie z wizazowej Odchowalni
Cytat:
Napisane przez MARIKA.S
luna jednak wszystko zależy na kogo się trafi w rozmowie.
Wiem bo sama nie raz tłumaczę np. szwagierce że noszenie czapki przez 5-letniego chłopaka kiedy jest 26 stopni nie jest dobrą rzeczą (czapka co prawda z daszkiem ale po co?) i na nic się to zdaje bo ona wie swoje.
Ale mam też koleżanki, które z chęcią wysłuchają moich argumentów i czasem nawet przyznają rację.
Rozumiem zwracanie uwagi na poczynania mam, które szkodzą dziecku, ale co komu do tego, że moja 6-miesiaczna córeczka miała 10 par bucików 
Z czego 3/4 otrzymane w spadku.
Nie spała w nich i nie trzymałam jej w butkach przez cały dzień wiec nie widzę w tym nic złego....
|
Mnie ilość butów nie interesuje Choć nie ma co się oszukiwać, nie ma opcji, by te 10 par były uzywane regularnie i sensownie.
BTW mnie się często nawracano.
Mówiłm:
nie biję i nie klepię, bo uważam, ze to przemoc. Słyszałam: to nie przemoc. Teoretyzujesz, na pewno uderzysz swoje dziecko. Mam dwójkę dzieci i ani razu ich nie uderzyłam.
dziecko nie pije coli i nie je słodyczy do 3 roku zycia. Jesteś wyrodna i tyle
dziecko nie oglada bajek do określonego wieku. To jest nie do pomyslenia, krzywdzisz dziecko
nosiłam dziecko chore po oddziale szpitalnym, przyzwyczaił się i nie chciał chodzić- zwłaszcza, gdy był zmęczony. Usłyszałam: jaki rozpuszczony phiiii- od pielęgniarki
dziecko mi isę rozchorowało i trafiło na diagnostykę i zamiast dziecko badać lekarz podsumował problem: pewnie latała pani pół nocy do niego z butelką, to teraz widać efekty
poza tym nie kupuję zabawek typu kombajn: gdzie wsadzasz dziecko, wsjo tańczy i śpiewa, a dziecko może sobie pochodzić jeszcze wtym lub poskakać.- też ponoć wyrodna jestem.
I tak samo, jak te wszystkie ciotki: dobrarada- mam prawo do wypowiadania swojego zdania. Kwestia w tym, ze ja zazwyczaj mam za swoim zdaniem argumentację związaną z jaką nauką, a nie tym, że mi się coś wydaje.
|
|
|