Dot.: badanie naukowe dotyczące zakupów internetowych
Kwestionariusz co najmniej w dwóch miejscach jest uszkodzony, wiesza się, nie uznaje rubryk za wypełnione i nie pozwala respondentowi przejść dalej.
Czy pominięto fazę testowania kwestionariusza czy survey monkey na to nie pozwala? Przyznam, że nie pamiętam, bo używałam go tylko raz.
Kwestionariusz pełen niedoróbek, wstyd rozsyłać respondentom takie coś.
No chyba, że po to, aby ich zirytować i skutecznie zniechęcić do brania udziału w badaniu.
Pytania, które się wieszają:
rubryka: osoba, która prosiła o dokonanie zakupu przez internet
rubryki, które dotyczą 3 tego pytania:
Podsumowując Pana/i doświadczenia z zakupami przez Internet proszę zastanowić się nad ich ważnymi dla Pana/i cechami – oddzielnie dla sklepów internetowych i platform aukcyjnych.
Proszę podać po najwyżej 3 cechy w każdej kolumnie.
Wszystko wypełnione poprawnie.
Próbowałam nawet przedłużyć treść poszczególnych rubryk biorąc poprawkę na to, że system być może ma założoną jakąś minimalną ilość znaków dla każdej rubryki, a mimo to, nie mogę przejść dalej.
Jeśli dotychczasowe zbieranie danych utknęło na niepełnych kwestionariuszach wypełnionych w 67% lub mniej to już będziecie wiedzieć dlaczego.
Pytanie 5 razy o to samo w jednym pytaniu też ma niewielki sens i ma prawo irytować badanego.
|