2013-04-25, 16:05
|
#2642
|
|
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2011-12
Wiadomości: 11 862
|
Dot.: Pracy szukamy - ciągle się wspieramy i nigdy nie poddamy! cz.5
Cytat:
Napisane przez gwiazdeczka172
Hej Kobietki 
Chcę wysłać dokumenty na stanowisko urzędnicze. Wymagają wykształcenia średniego - trzeba wysłać kopię dokumentu potwierdzającego wykształcenie. I tu mam do Was pytanie: czy kserować tylko świadectwo ukończenia liceum? Czy może też świadectwo dojrzałości, a może nawet moje dyplomy licencjata i magistra? Kiedyś wysłałam dok do ZUSu i nie zostałam zaproszona na testy i ktoś mi powiedział, że dlatego, że nie skserowałam świadectwa ukończenia liceum (a tego tylko wymagali) a wysłałam same dyplomy. No dla mnie do logiczne, że jak ktoś ma wykształcenie wyższe to musiał ukończyć liceum, zdać maturę. No i teraz nie wiem. Pomożecie? 
|
sądzę, że tylko licencjat i mgr starczy
|
|
|