Dot.: Wszystko o Avonie - Część II
Cytat:
Napisane przez paulinkosia
Dziewczyny mam pytanie..klientka zamówiła u mnie połyskujący cień Bronze..ale niestety kolor jej nie podpasował ( w sklepie kupiłam jej chocolate) a bronze chce zwrócić..Aktualnie kończy mi się cien pinky peach i pomyslałam że zwracając odcień Bronze wymienie go na Pinky peach dla siebie ( za bronze juz zapłaciłam..musiałam założyć z własnej kieszeni ;/ )..ale na formularzu zwrotow wycztałam coś takiego :
"wymieniony produkt zostanie automatycznie dołączony do kolejnego zamówienia,konsultantka zostanie obciązona jego wartością.Jednocześnie firma dokona korekty salda o wartość zwracanego produktu.wymiana nie jest transakcją bezgotówkową."
Czyli co..zwróce- oni mi w paczce wysla inny odcień...ale najpierw odliczą wartość odcienia bronze z faktury i każa zapłacić za pinky peach ? Dobrze zrozumiałam...? jeju po co tyle zamieszania..
Niech któraś sie wypowie jak to jest przy wymianie Pliss 
|
Tak, najpierw Ci odejmą jego wartość, a potem przyjdzie Ci cień normalnie tak na fakturze jakbyś go zamawiała od nowa.
|