2013-08-27, 15:46
|
#152
|
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 8 974
|
Dot.: największe faux pas w salonie sukien ślubnych
Cytat:
Napisane przez karolinka86
Wiesz co? Byłam w 2 salonach w moim mieście, na razie tylko tak orientacyjnie zobaczyć co mają i w jakich cenach. Też spytano mnie o termin ślubu, ale nie miałam takiej sytuacji jak Ty
Pani powiedziała mi, że np koło listopada są wyprzedaże i wtedy mogę sobie kupić taniej jesli oczywiście będę chciałą z tej a nie nowej kolekcji. I nie ma problemu, ze ślub za rok w sierpniu- oni wtedy tą suknię dla mnie odkładają, daję zadatek a odbieram po poprawkach ze 3 dni przed ślubem
Skromna, ale ładna 
Pochwal się, ile za nią dałaś?
|
Myślę, że dałam na prawdę niewiele - 1900zł 
Cytat:
Napisane przez mylady21
W salonie jest multum pracy nie związanej z obsługą klientek, również "praca przy komputerze". Codziennie muszę odpisać na ok. 30-40 maili, że o administracji strony i firmowym fb nie wspomnę. Twoja wypowiedź świadczy o braku szacunku dla cudzego czasu.
|
Nie, nie świadczy o braku szacunku, tylko o zdrowej ocenie sytuacji - uwierz, nie mówimy o salonie w Warszawie, tylko w dużo mniejszych miastach, gdzie strona o ile w ogóle istnieje [tylko jeden z odwiedzanych salonów taką posiadał] jest rzadko aktualizowana. Także na odpowiedź mailową się nie doczekałam, choć pytałam o dostępne modele i dodatki, dopiero dzwoniąc uzyskałam informacje. Nie sądzę natomiast, żeby administrowanie jakąkolwiek, nawet najbardziej zaawansowaną stroną było pracą tak czasochłonną, że wymagałoby przeganiania klientek - no chyba, że nie wiem o jakiejś nowatorskiej metodzie marketingowej, które polega na zniechęcaniu
__________________
Cytat:
Napisane przez mpt
CSI Wizaż, proszę przyjechać na wątek!
|
|
|
|