2013-09-10, 09:31
|
#1
|
|
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 759
|
Garnitur - reklamacja
Trochę ponad dwa lata temu kupiliśmy z TŻem garnitur. Przy mierzeniu i pierwszym ubraniu wszystko było OK, potem z powodu braku okazji garnitur wylądował w szafie. Po paru miesiącach okazało się, że na materiale z przodu pojawiły się takie jakby wybrzuszenia (jakby bąbelki powietrza). Zareklamowaliśmy to oczywiście, reklamacja została uznana i towar naprawiony na zasadzie odprasowania w specjalny sposób materiału. TŻ znów go ubrał, następnie schował do szafy i nie nosił. Ostatnio chciał go ponownie założyć i okazało się, że problem tych "bąbelków" pojawił się kolejny raz (w tych samych miejscach). Złożyliśmy reklamację i tym razem nie została uznana, ponieważ według sprzedawcy minął termin "gwarancji" na garnitur. Czy ma rację? Próbowałam czytać ustawę, ale nie wiem czy w naszym przypadku, jeśli wada została zgłoszona przed upływem dwóch lat i jedynie zamaskowana przez niego rzeczywiście ma zastosowanie ten termin? Na co możemy się ewentualnie powołać przy reklamacji? Bardzo proszę o rady
|
|
|