Wizaz.pl - Podgląd pojedynczej wiadomości - j_ulkam - zestawienie i status wszystkich zamówień
Podgląd pojedynczej wiadomości
Stary 2013-10-15, 19:00   #1
j_ulkam
Organizatorka
 
Avatar j_ulkam
 
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 4 586
GG do j_ulkam

j_ulkam - zestawienie i status wszystkich zamówień


WITAM W MOIM WĄTKU ZAMÓWIENIOWYM



Zanim przyłączysz się do zamówienia organizowanego przeze mnie, zapoznaj się proszę z poniższymi zasadami. Jeśli ich nie akceptujesz, nie bierz proszę udziału w moich zamówieniach, będzie nam się żyło łatwiej i przyjemniej ;-)

  1. Forum to dla mnie jeden z elementów życia prywatnego, ale nie najważniejszy. Cały proces zamówień zbiorowych organizuję w swoim wolnym czasie, od otwarcia zamówienia po wysyłkę paczki do Ciebie mogę jednak obiecać, że kompletne paczki będę wysyłać bez zbędnej zwłoki.
  2. Moim prawem jest, aby nie przyjąć do zamówienia osoby, która nie wzbudza mojego zaufania i nie muszę się z tego prawa tłumaczyć.
  3. Mój kolor zamówieniowy to DarkGreen [pierwszy rząd u góry, kolor czwarty od lewej] – pisząc do mnie nie zapomnij użyć tego koloru, a jak pogrubisz tekst, to już na pewno nie powinnam go przeoczyć
  4. Dane do wpłaty ZAWSZE wysyłam w PW – jeśli po informacji na wątku zamówieniowym okaże się, że taka wiadomość do Ciebie nie dotarła, zgłoś się do mnie. Opóźnienie/ brak wpłaty może skutkować wpisaniem na CzL.
  5. W tytule przelewu pisz ZAWSZE swój nick oraz numer (tytuł) zamówienia.
  6. Nie zaokrąglaj kwoty podanej w PW! Bardzo proszę o przelewanie dokładnej takiej kwoty, jaka została przeze mnie podana w PW.
  7. Dane do zwrotu wysyłaj do mnie w jednej wiadomości wraz z adresem do wysyłki, gdy o to poproszę. Nie pisz, że mam przelać na to samo konto, z którego płaciłaś. Dużo łatwiej jest skopiować dane do przelewu z PW niż odnaleźć je na długim wyciągu z konta
  8. Zwroty robię w niedzielne wieczory, wtedy mam najwięcej spokojnego, wolnego czasu na skupienie się i odesłanie Waszych pieniędzy na odpowiednie konta
  9. Jeśli masz rozsądny powód, przez który spóźnisz się z wpłatą – poinformuj mnie o tym!
  10. Jeśli w wątku zamówieniowym lub w PW z danymi do przelewu proszę o przesłanie potwierdzenia wpłaty, to proszę wyślij je na adres mailowy: j_ulkam@o2.pl Jeśli o to nie prosiłam, nie pisz mi proszę PW, że przelew już wysłałaś, bo wizażowa skrzynka ma ograniczoną pojemność
  11. Jeśli masz pytania, na które odpowiedzi nie znalazłaś na wątku zamówieniowym/ informacyjnym/ plotkowym – napisz do mnie maila: j_ulkam@o2.pl. W tytule podaj swój Nick oraz nazwę/ numer zamówienia!
  12. Tu jest arkusz rozliczeniowy – to w nim znajdziesz najbardziej aktualne informacje dotyczące zamówienia: czy Twój przelew dotarł, jakie jest Twoje saldo, itp. W niniejszym wątku informacyjnym na bieżąco będę uzupełniać statusy zamówień oraz postępy z jego rozliczaniem i wysyłaniem.
  13. Możliwy jest także odbiór osobisty w Tychach, Mikołowie, Katowicach – jestem otwarta na propozycje
  14. W zamówieniach, gdzie występują rezerwy, też wymagam wpłaty jak od każdej Uczestniczki zamówienia.
  15. W przypadku zamówień w hurtowniach odzieżowych, nie biorę odpowiedzialności za ich pomyłki związane z kolorem, rozmiarem, itp. oraz za jakość ubrań (w tym tych z wadami). Informuję, iż proces reklamacyjny jest nieopłacalny i trudny do rozstrzygnięcia na korzyść zamawiającego.

Obiecuję, że postaram się jak najlepiej wywiązywać się z roli Organizatorki. Jestem przede wszystkim Wizażanką taką jak Wy, dlatego też jeśli zdarzy mi się jakaś pomyłka, błąd, proszę o wyrozumiałość i.. o zwrócenie mi uwagi

Nie planuję zamówień w hurtowniach z biżuterią


W razie jakichkolwiek pytań piszcie na maila, postaram się odpowiadać najszybciej jak tylko to będzie możliwe!




Dziękuję i zapraszam serdecznie!

Edytowane przez j_ulkam
Czas edycji: 2013-10-15 o 19:26
j_ulkam jest offline Zgłoś do moderatora