2013-10-23, 19:16
|
#6
|
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 11 173
|
Dot.: Allegro - problem
Cytat:
Napisane przez kevschaa
Jest prawo o ktorym wie bardzo malo konsumentow- kupujac cos przez internet masz prawo do zwrotu towaru na KOSZT sprzedajacego. Towar nie musi byc wadliwy, mozesz po prostu stwierdzic ze jednak go nie chcesz i to sprzedajacy musi pokryc koszt wysylki zwrotnej.
Napisz do allegro zglaszajac sprawe, oni wysla mu upomnienie i na 99% to rozwiaze sprawe 
|
Bzdury piszesz.
W przypadku zwrotu kupujący odsyła na swój koszt i otrzymuje zwrot zamówionego towaru z kosztami wysyłki (DO kupującego, nie OD).
http://reklamacjatowaru.pl/zwrot-tow...zty-przesylki/
Cytat:
Należy od razu jednak podkreślić, że chodzi tutaj jedynie o koszty wysyłki towaru, tj. koszty wysyłki zakupionego towaru od sprzedawcy do konsumenta. Konsument musi jednak ponieść koszt “odsyłki” w przypadku zwrotu towaru.
|
|
|
|