2014-01-11, 00:29
|
#41
|
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 9 218
|
Dot.: Wszystko, co chcecie wiedzieć, a nie macie kogo zapytać cz.23
Cytat:
Napisane przez asia_aisa
Jeśli dołożyłaś wszelkich starań, tak jak piszesz wyżej, co do pakowania, to serio wątpię w ten protokół. Ja w ten sposób wysyłałam ramkę fotograficzną, która jest dużo większa i nic się nie stało. Napisz mu w e-mailu:
1) o zwrocie, że nie ma prawa do tego (wyślij mu paragraf);
2) o tym, że powiedział Ci telefonicznie o upadku telefonu, a Ty wysłałaś telefon niepopękany;
3) o tym, że czekasz na protokół do poniedziałku do godz. 18;
4) jeśli nie prześle protokołu uszkodzenia do tej godziny (z pieczątkami bądź podpisami urzędu pocztkowego!) to rozumiesz, że sprawa jest rozwiązana.
|
A jak nadal bedzie cos chcial to spor? On chce pokrycia kosztow naprawy.. to jest jakis zart. Na All jest jedno zdj, ale widzialy galy co braly..
Wystarczy, ze te pekniecie bedzie wpisane i ja musze to uznac? Ja tego nie mialam kiedy byl w moich rekach.
|
|
|