2014-03-03, 16:03
|
#2
|
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 7 771
|
Dot.: Wysyłka na zły adres (allegro)
Cytat:
Napisane przez eura28
Jakiś czas temu sprzedałam coś na allegro, kupujący od razu wpłacił pieniążki i następnego dnia nadałam paczkę. Przy adresowaniu wygrzebałam maila od allegro informującego o zakończeniu aukcji i z danymi kupującego, oraz przepisałam stamtąd adres. Po 2 tygodniach dostałam wiadomość z pretensjami, gdzie jest towar - odpisałam, że został wysłany dzień po wpłacie i dodałam skan potwierdzenia nadania. Potem na wypadek prześledziłam sytuację i się okazało, że w formularzu PayU faktycznie był podany inny adres...  Paczka dziś do mnie wróciła. Co najlepiej teraz zrobić, po prostu nadać ją drugi raz (i płacić z własnej kieszeni po raz 3 koszty wysyłki...)?
To moja wina, czy jego? W PayU podał inny adres, ale z drugiej strony wcześniej ja dostałam wiadomość od Allegro z jeszcze innym adresem, który wyświetla mi się także na koncie w danych kupującego obok listy zakończonych aukcji...
Najlepsze jest to, że kupujący po mojej odpowiedzi, że wysyłka była następnego dnia nic nie odpisuje, a dziś wróciła do mnie paczka... 
|
Twoja wina, Ty się pomyliłaś, spisałaś złe dane. Po to się wypełnia po zakupach na allegro (podczas wyboru sposobu wysyłki) formularz dostawy, aby sprzedający wysłał na wpisany tam adres, a nie na jakiś inny, z allegro, z przelewu, gdzieś znaleziony.
Wyślij na dobry adres. Ty ponosisz koszty wysyłki.
Możliwe też, że nie dostaniesz pozytywnego komentarza, w końcu z Twojej winy kupujący czeka na przedmiot ponad dwa tygodnie. Zależy w zasadzie od jego dobrej woli.
Edytowane przez 201607131106
Czas edycji: 2014-03-03 o 16:06
|
|
|