2014-03-31, 18:28
|
#143
|
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 95
|
Dot.: Aliexpress - chińskie allegro - wątek zamówieniowo-plotkowy - cz. 2
Cytat:
Napisane przez path87
dziewczyny jak się zachowywałyście w sytuacji kiedy sprzedawca poprosił o anulowanie zamówienia bo nie ma rzeczy z aukcji?
ja się zastanawiam nad wystawieniem negatywnego feedback/komentarza, ale sama nie wiem. Miałyście takie sytuacje?
|
Ja anulowałam zamówienie zaznaczając, że sprzedawca nie miał tych butów, choć wcześniej zapewniał mnie, że ma. Nie wiem czy dobrze zrobiłam... Mam teraz przy zamówieniu: finished i żadnej informacji o zwrocie... Pytalam wczoraj gościa kiedy dostanę zwrot a on odpisał tylko 'I already send'...
Nie wiem jak to się skonczy, ale mam nadzieje, ze dobrze.
---------- Dopisano o 19:28 ---------- Poprzedni post napisano o 19:26 ----------
Cytat:
Napisane przez migea
|
JAK TO? Czyli straciłam 130zł? :OOO
Pytałam tu na forum, poleciłyście anulować zapewniając, ze dostane zwrot. Na kilku innych forach tez czytalam ze dostane...
Teraz to mnie przestraszylas...
|
|
|