2014-07-21, 17:13
|
#98
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: To tu, to tam ;)
Wiadomości: 28 697
|
Dot.: perełkowe ceny w Kokai i "błąd systemu" - rozważania prawne ;]
Cytat:
Napisane przez Betty83
no niezbyt super, skoro tylko część klientów z anulowanymi zamówieniami otrzyma taką rekompensatę. ja nie mam ani zamówienia ani kuponu zniżkowego, bo tymi nieszczęsnymi 10zł na produkty bez promocji to sobie tylko załatwili to, że będę ich omijać z daleka i wszystkim odradzać. 
|
Pisałam już, że ten kupon działa również na produkty w promocji 
Cytat:
Napisane przez Asiuuuuula
Myślałam, że wszyscy taką przesyłkę dostali...
|
Może wysłali do tych, którzy napisali maile?
Ja napisałam tylko tyle, że robiąc zamówienie, nie oczekiwałam tak naprawdę realizacji, ale jestem rozczarowana ich tłumaczeniem o tajemniczych, bliżej nie wyjaśnionych przyczynach technicznych i braku produktów na stanie, podczas gdy wystarczyło napisać, że z powodu błędu w systemie na stronie były niewłaściwe ceny. I że nie zamierzam rezygnować z zakupów w ich sklepie, bo do tej pory byłam zadowolona zarówno z produktów jak i z obsługi.
Dostałam dziś paczkę z kolorówką (część trafiona, część nie) i do tego tester CK In 2 him. No i kupon zniżkowy na 20%.
Edytowane przez Finlora
Czas edycji: 2014-07-21 o 17:21
|
|
|