2014-08-17, 22:21
|
#3906
|
|
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 28 448
|
Dot.: Miłośniczki Zary - część XLIII
Cytat:
Napisane przez user_k
Coś takiego  Nie w każdym sklepie tak jest, ale liczba klientów i liczba transakcji z dnia/miesiąca świadczą o skuteczności pracowników. Jeszcze w niektórych sklepach jest nacisk na "koszyk", czyli klient nie powinien kupić tylko jednej rzeczy.
|
Cytat:
Napisane przez sasenka
Zwraca się uwagę na liczbę wejść do sklepu i ilośc paragonów i jak liczba paragonów jest do liczby wejść za niska można dostać niezły opierdziel. W Inditexie również sa takie liczniki ale tam nie zwraca się tak na to uwagi ale w mniejszych sklepach obuwniczych czy ubraniowych niestety już nie jest tak kolorowo.
To bardzo chory system bo wielu jest klientów którzy przychodzą tylko sobie pooglądać i sama tak nieraz robiłam, ale według niektórych pracodawców jest to wina pracownika, który nie potrafił obsłużyć kompleksowo klienta. Mówię wam cyrk na kółkach 
|
o tym właśnie miałam pisać i prawda jest taka, że jak przychodzę w takim celu to sprzedawca mógłby mnie wycałować, a i tak nic bym nie kupiła, nie wiedziałam, że takie rzeczy robi się w sklepach
|
|
|