2014-09-23, 23:49
|
#1
|
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 77
|
złożyć skargę?
Hej Wizażanki,
Mam spory problem z walizką 
Może mi doradzicie jak rozwiązać tą sprawę.
Otóż, w połowie czerwca oddałam walizkę na gwarancji do naprawy (popsuło się kółko). Walizka miała być w ciągu 14 dni roboczych gotowa do odebrania.
Zjawiłam się nawet po kilka dniach więcej i walizki nie było, za to ekspedientka oświadczyła mi, że walizka poleciała do Chin i tam ją naprawią i że zadzwoni jak walizka wróci do sklepu.
Zajrzałam tam po miesiącu, nadal nie było.
Obecnie minął 3 miesiąc jak nie ma mojej walizki, a jest mi potrzebna i to pilnie. W sklepie cały czas dowiaduję się, że jeszcze jej nie naprawili w tych Chinach.
Co mogę zrobić w tej sytuacji? Drugiej walizki nie kupię, bo nie mam teraz kasy.
Czy mogę żądać odszkodowania za zwłokę/zwrotu pieniędzy/czegokolwiek? Złożyć jakąś skargę? Jeśli tak to gdzie i jak?
Orientujecie się?
|
|
|