2014-09-24, 10:38
|
#670
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 3 243
|
Dot.: Koty - część X
Cytat:
Napisane przez monika_sonia
Malla trzymam kciuki za Danielsa, reszty nie nadrabiałam, przyszłam się pożalić, że zooplus usunął opcję płatności do 14 dni roboczych, jak żyć  ?
|
Cytat:
Napisane przez monika_sonia
Ostatnio zmieniłam (na ich prośbę) kwotę z faktury na niższą (nie było przysmaków w paczce) i stwierdziłam, że mają bałagan i wpisali mnie na czarną listę bo nie zapłaciłam pełnej kwoty. Napisałam im długiego maila, ale teraz na fb widzę, że nie tylko ja mam taki problem, opcja została wycofana i to serio problem, bo mnie przyzwyczaili do tego, że klikam co chcę a płacę po 2 tygodniach ;(.
|
Ja ostatnio dzwoniłam w tej sprawie do nich, bo zamówiłam jedzenie dla kotów koleżanki i paczką była dostarczona na jej adres, a ja płaciłam właśnie tą opcją 14 dni. Potem zamawiałam dla siebie i też chciałam wybrać tą płatność i była niedostępna wystraszyłam się, że mój wcześniejszy przelew nie dotarł i zadzwoniłam tam i okazało się, że wszystko jest uregulowane, a pani powiedziała tylko, że opcja płatności 14 dniowej nie zawsze jest dostępna 
---------- Dopisano o 11:38 ---------- Poprzedni post napisano o 11:34 ----------
Cytat:
Napisane przez Kusum
Niestety zoo+ się zepsuł. Paczki idą długo, mają spore braki, bałagan ogólny i wycofali tą fajną płatność. Ale tu się nie dziwię: musieli mieć problem ze ściąganiem pieniędzy. A w dzisiejszych czasach płynność finansowa jest trudna do utrzymania.
|
paczki idą długo, ale tylko gdy wcześniej zapłacisz z góry, bo ostatnio zamawiałam i płaciłam przy odbiorze i paczka była u mnie już na drugi dzień mi jeszcze nie podpadli i będę u nich nadal kupowała chyba, że znajdzie się alternatywny sklep z takim asortymentem i cenami
__________________
Tylko cukier w KOTKACH nie tuczy
|
|
|