|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XXXII
Cytat:
Napisane przez zielona dziesiatka
Ja ostatnio informowałam o poziomie obsługi klienta w mojej biedronce przez jedną z pracownic i dostałam taką odpowiedź:
(...)
W odpowiedzi na zgłoszenie informujmy, że osoba, która z ramienia firmy nadzoruje działalność tego sklepu została niezwłocznie poinformowana o zaistniałej sytuacji. W wyniku przeprowadzonych procedur wyjaśniających personel sklepu został ponownie pouczony, co do właściwej obsługi klientów. Wobec osoby winnej wyciągnięto konsekwencje służbowe - adekwatne do zaistniałej sytuacji. Jeszcze raz bardzo dziękujemy za zgłoszenie tej sprawy do Biura Obsługi Klienta. Pozwoli to na podwyższenie standardu świadczonych przez nas usług i zapobiegnie takim sytuacjom w przyszłości.
|
Na wszystko takie same odpowiedzi dają Parę razy pisałam z czymś i to samo dostałam
__________________
Bo teraz serca mam dwa
|